Guiral Assessoria i Gestió SLP té com a objectiu la promoció de la millora de les condicions de treball segures i saludables, amb la finalitat de prevenir les lesions i deterioració de la salut i elevar els nivells de seguretat, salut i benestar dels nostres treballadors.

La Direcció de Guiral Assessoria i Gestió SLP considera que la salut dels treballadors, la cura de l’entorn de treball i del medi ambient en què aquest es desenvolupa són els principals objectius que aconseguir. Per a això, La Política de Seguretat i Salut en el Treball de Guiral Assessoria i Gestió SLP es basa en els següents Compromisos:

• Complir amb tots els requisits legals en matèria de prevenció de riscos laborals.
• Complir amb els requisits en matèria de seguretat i salut en el treball dels clients o altres parts interessades.
• Planificar i integrar la prevenció de riscos laborals en el sistema de gestió de l’organització, per a assegurar la protecció de la seguretat i salut dels treballadors en totes les seves activitats i processos.
• Eliminar els perills i reduir els riscos, avaluant periòdicament les condicions de treball i establint mecanismes per a la gestió d’accidents i incidents i les situacions d’emergència que puguin sorgir i que posin en perill la seguretat i salut dels treballadors.
• Informar, formar i sensibilitzar als treballadors, per a treballar amb seguretat i reduir la accidentabilidad al mínim possible.
• Establir mecanismes per a la consulta i participació del seu personal en la millora contínua.
• Integrar als nostres clients i proveïdors en el compromís actiu de la millora de les condicions de treball.
• Dotar de mitjans humans i materials necessaris per a desenvolupar aquesta política preventiva.
• Difondre aquesta política entre tots els membres de l’empresa.
• Establir els plans d’emergència, control i prevenció dels riscos laborals.

Gerència.